(Aankomend) opdrachtleider
auditpraktijk publieke sector
Klaar voor een leidinggevende rol in de publieke sector? Bij Verstegen krijg je de kans om impact te maken en tegelijkertijd jezelf te ontwikkelen als professional. En het mooiste? Je hoeft je geen zorgen te maken over lange avonden op kantoor – wij geloven in een gezonde werk-privébalans.
Bij Verstegen bieden we je niet alleen de kans om leiding te geven aan audit processen, maar krijg je ook de kans om maatschappelijk betrokken te werken. In de publieke sector werken we samen voor zorgorganisaties, woningcorporaties, gemeenten en lokale overheden. Deze sector biedt een dynamische omgeving door de voortdurende veranderingen en diversiteit van organisaties.
Daarnaast volg je bij ons geen vooraf uitgestippeld ontwikkelpad, maar groei je op basis van jouw eigen plannen en initiatief. Dit geeft je de kans om je snel te specialiseren en verder te ontwikkelen als professional.
De functie
Als (aankomend) opdrachtleider ben je gewend aan korte communicatielijnen, aandacht voor het team, en het coachen van collega’s. Jouw doel is om zowel klanten als collega’s verder te helpen.
Je begeleidt het hele controleproces, houdt contact met de klant en ondersteunt de assistent-accountants in jouw team. Je krijgt veel vrijheid binnen je werk en bent verantwoordelijk voor nauwkeurige en tijdige uitvoering van de controles.
Dit ben jij en kan jij
Binnen onze teams is er altijd plek voor verschillende professionals,
maar voor deze specifieke rol vinden we de onderstaande functionele en persoonlijke vaardigheden extra belangrijk.
Analytisch en slagvaardig
Je bent analytisch en slagvaardig. Je signaleert en handelt vervolgens oplossingsgericht.
Organisatorisch
Je kunt goed organiseren, behoudt het overzicht, stuurt je collega’s aan en zorgt voor een goede planning.
Opleiding
Je hebt een vergevorderde of afgeronde accountancy-opleiding met eventueel een master WO/RA.
Ervaring
Pré: je hebt minimaal 5 jaar werkervaring binnen de accountancy en/of je hebt een andere financiële functie gehad, bij voorkeur binnen de zorg, lokale overheid of binnen andere deelgebieden van de publieke sector.
Interne begeleiding
Je hebt affiniteit met het intern begeleiden van collega’s uit jouw team.
“Er zijn hier zoveel mogelijkheden om je te ontplooien. Ik was toe aan een nieuwe uitdaging waarbij ik meer autonomie kon ervaren. Ik ben gestart als opdrachtleider en sinds deze zomer ben ik partner.”
Danny Hoogendoorn, partner bij Verstegen | Lees hier meer over Danny.
Dit krijg je van ons
Persoonlijk maatwerk is onze standaard en dat geldt ook voor de arbeidsvoorwaarden. Wij maken een passend voorstel afhankelijk van wat jij belangrijk vindt. Bij Verstegen kan je in elk geval rekenen op:
Een fijne werkomgeving
Bij Verstegen zijn we collegiaal, heerst er een informele werksfeer, hebben we korte lijnen met elkaar en de klant én is er ruimte voor ontspanning.
Carrièrekansen
Wij streven ernaar om het talent van collega’s te herkennen en een volgende stap in hun carrière te bieden, zonder de regie over hun loopbaan over te nemen.
Waardering en beloning
Jouw inzet en prestaties worden beloond. Wij bieden een aantrekkelijk salaris en passende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling en een leaseauto.
Ontwikkelingsmogelijkheden
Bij Verstegen vinden wij ontwikkeling erg belangrijk. Daarom bieden wij ontwikkelingsmogelijkheden op professioneel en persoonlijk vlak. Wij hebben een breed intern opleidingsprogramma en faciliteiten jouw persoonlijke ambities. Jij bepaalt het tempo, wij ondersteunen jouw groei!
Een écht goede werk-privé balans
Bij Verstegen gaat namelijk in de avond het kantoor echt dicht – zo schuif je thuis op tijd aan voor het eten. Daarnaast is het geen gegeven om over te werken en in het weekend is er niemand op kantoor. Is dit wel een keertje nodig? Dan kun je deze uren op een ander moment compenseren afhankelijk van jouw rol.
Waarom kies je voor Verstegen
Bij Verstegen Accountants krijg je de ruimte om je carrière op jouw manier vorm te geven. We bieden volop mogelijkheden afgestemd op jouw persoonlijke ambities. Je hebt de regie over je eigen werkzaamheden en er zijn opleidingsbudgetten. Hier kun je op jouw tempo groeien, met korte communicatielijnen en een informele sfeer waar collega’s altijd voor je klaarstaan. Bij ons is veel mogelijk! En het beste? Je hoeft je geen zorgen te maken over lange avonden op kantoor – wij geloven in een gezonde werk-privébalans.
✅ In top 10 van best presterende accountantskantoren
✅ Meeste zorgklanten van Nederland
Hoe gaan wij om met jouw sollicitatie?
Leuk dat je wilt werken bij Verstegen! Het is wel zo prettig om te weten waar je aan toe bent nadat je gesolliciteerd hebt. We lichten daarom graag toe hoe ons sollicitatieproces eruit ziet:
1. Contact
Na ontvangst van jouw sollicitatie nemen we contact met je op voor een kennismaking!
2. Eerste gesprek online of op locatie
Als we allebei enthousiast zijn, plannen we een tweede gesprek in.
3. Tweede gesprek
Dan ontvangen we je graag bij ons op kantoor voor een kop koffie. We maken informeel kennis met elkaar en gaan dieper in op wat we voor elkaar kunnen betekenen. Laten we elkaar beter leren kennen!
4. Ontvang een voorstel
Lang wachten op het voorstel hoeft bij Verstegen niet. De volgende dag kun je deze meestal al doornemen!
5. Contract tekenen
Sta je nog steeds overal achter, dan kunnen we een aantal dagen na het voorstel jouw contract al opleveren en tekenen!
Snel, soepel en leuk, dat is het sollicitatieproces van Verstegen.
Vragen over deze vacature?
Heb je vragen over deze functie of wil je meer informatie over ons kantoor? Stuur ons dan gerust een WhatsAppje! Liever dat wij jou bellen? Laat dan je gegevens hieronder achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Ik wil meer weten of solliciteren.
Leuk! Laat hier je gegevens achter, dan nemen we snel contact met je op. We kijken ernaar uit om persoonlijk kennis te maken. Tot snel!